Aktuell

Tangle-Mosaik-Projekt #10 - Ergebnisse / Results 24. November 2017

  Countdown

Donnerstag, 24. Dezember 2015

Frohe Weihnachten - Merry Christmas

Ich wünsche euch ein 
frohes Weihnachtsfest 
und ein glückliches und friedliches
neues Jahr!
    
 I wish you all
a Merry Christmas
and a happy and peaceful 
New Year! 

Auch möchte ich mich bei euch allen ganz herzlich für die vielen, netten und wunderbaren Kommentare zu meinen Beiträgen bedanken. Ich freue mich immer sehr darüber ... es ist jedes Mal ein kleines Geschenk für mich! Ich weiß es sehr zu schätzen, dass ihr euch die Zeit dafür nehmt! Ganz herzlichen Dank!

Also I would like to thank you all the people for visiting my blog or leaving so nice and kind comments ... every time like a small gift for me! I am very pleased about it and appreciate it greatly. Thank you very much!
Viele Grüße / Best wishes
Annette

Kommentare:

  1. Hello Annette,
    Happy Christmas and I hope the year 2016 is wonderful for you.
    Your tangle design and the way you have it on the card is so beautiful.

    AntwortenLöschen
  2. Dir auch ein Frohes Fest! GLG, Valerie

    AntwortenLöschen
  3. Liebe Anettte
    ich wünsche dir eund eien Familei ein wunderschönes Weihnachtsfest und gefreue mcih dich kennen gelernt zu haben!
    Lieben Gruss Elke

    AntwortenLöschen
  4. Sometime I wish my German was better so I could write to you in it. I do understand and learned it in school (a million years ago) but speaking and writing is hard nowadays. Especially when I visit my daughter in Switzerland, that's a pity. So .... in English. Annette, I love that card (and the one I received!!) and again it is an inspiration for me. Thanks!!!!

    AntwortenLöschen
  5. Thank You very much for Your kind surprise. Your card is very beautiful and artistic.
    Have a nice end of this Year and Happy New Year!

    AntwortenLöschen