Aktuell

Tangle-Mosaik-Projekt #10 - Ergebnisse / Results 24. November 2017

  Countdown

Mittwoch, 19. August 2015

More Waves - Challenge #231

The Diva´s Weekly Challenge # 230: Guest Post by Sharla Hicks (CZT®) - "The Undulating Tangles in C and S minor"
This week it´s a guest challenge again! In Laura´s place Sharla Hicks (CZT®) posed a very interesting challenge to us. Her challenge to us is to use an old favorite undulating C or S curve tangle and work in a series or find a new one and begin in a new series. Thank you, Sharla, for this great challenge! 
I decided to create two ATC´s.

Die Aufgabe bei „The Diva´s Weekly Challenge“ wurde diese Woche von Sharla Hicks (CZT) in Vertretung für Laura gestellt. Die Aufgabe von Sharla ist es, bekannte oder auch neue wellenförmige Muster mit "C" oder "S" - Formen zu benutzen. Vielen Dank, Sharla, für diese wunderbar interessante Aufgabe! Diesmal habe ich 2 ATCs (Artist-Trading-Card /Künstertausch-Karten) erstellt.

Waves #1 & Waves #2 (Tangle Patterns: Verve, Enyshou and Ga-Bee; ATC´s; 2015)

For my ATC´s I used my inkpen, a dark blue gel-pen, watercolour pencils and coloured pencils. 
Neben meinen Pigment-Tusche-Stift benutzte ich für diese ATCs einen dunkelblauen Gelstift, Auwarell- und Buntstifte. 

To see more entries you can go to  "I am the Diva" .   
Bitte schaue dir auch die Beiträge der anderen Teilnehmer auf "I am the Diva" an.


Thank you for stopping by and have a nice day!
Herzlichen Dank für´s Vorbeischauen und ich wünsche dir einen schönen Tag!

Kommentare:

  1. Beautiful ATC's Annette! Love the blue & grey;-)

    AntwortenLöschen
  2. Sehr, sehr schön! Gefallen mir wirklich sehr gut!
    ♡liche Grüße Claudia

    AntwortenLöschen
  3. Ganz toll, einfach wunderschön, erinnert an tropische Pflanzen und Schlingengewächse. GLG, Valerie

    AntwortenLöschen
  4. What a delightful ATC's! Wonderful combination of blue and gray ... And the pattern resembles a marine theme: swirling whirlpool of underwater plants and tiny marine organisms around :) This is really beautiful!

    AntwortenLöschen
  5. I like these "seaweeds" growing up through each other and the colour is the perfect finish.

    AntwortenLöschen
  6. Beautiful! I love the color and the way your design spills out of the border!

    AntwortenLöschen
  7. Beautiful. Such a lovely shade of blue in your tile.

    AntwortenLöschen
  8. Love theVerve (now I need to go draw that one a few times) and the blue 'creatures' look ready to crawl right through the page.

    AntwortenLöschen
  9. Great work. Love the touch of blue and the one poking through.

    AntwortenLöschen
  10. Lonetta, this are lovely and you thoroughly embraced the undulations. I might even be a little bit seasick. (Just joking). ;-)

    AntwortenLöschen
  11. I have been looking at these two for a while and find them more beautiful every time I look. The framing is also very nice, I might 'steal' that idea.

    AntwortenLöschen
  12. Gorgeous waves, quite fascinating. I love the blue as well. Take care, Shirleyxx

    AntwortenLöschen
  13. super schöne idee. das blau sieht toll aus. ich hab auch mal ein bisschen mit farbe rum probiert, bei mir wird das nichts :). aber übung macht den meister. solange kann ich ich mich ja an deinen kunstwerken erfreuen ;)
    liebe grüsse ulrike

    AntwortenLöschen
  14. Wow, these are very beautiful! Love them.

    AntwortenLöschen
  15. Oh, this is so lovely! The color, the movement, the completeness!

    AntwortenLöschen
  16. Oh, this is so lovely! The color, the movement, the completeness!

    AntwortenLöschen
  17. LonettA, these are breathtaking!! I LOVE them ... so amazing, especially together!! :) :)

    ~ Diane Clancy
    http://www.dianeclancy.com/blog/2015/08/my-diva-sharla-hicks-undulating-challenge

    AntwortenLöschen
  18. Wauw, awesome. Lovely colors used and very beautiful tangles with much flow. Great art.

    AntwortenLöschen
  19. Liebe Annette, ich bin gerade dabei, die DIVA durchzusehen, deine Werke gefallen mir wieder mit am allerbesten! Komposition und Farben sind faszinierend.
    Ich hoffe du siehst es mir nach, dass ich eine klitzekleine Anleihe von deinen Ideen genommen habe :-)
    Ich frage mich immer, was ich bloß beim nächsten Mal schreiben soll?? Ich freu mich schon ..
    Schönes WE noch, LG Simone

    AntwortenLöschen
  20. Oh wow, this is gorgeous! Your shading is so good in this. It's light and makes the the tiles move! I love the two next to each other!

    AntwortenLöschen
  21. Oh, yes, you really grasped the undulating in these gorgeous tiles! Lovely!

    AntwortenLöschen
  22. Beautiful! I love the blue, love the shading, love the line work, and love seeing the two tiles beside each other! Nicely done!

    AntwortenLöschen
  23. Wunderschön!!!!! Grüsschen - Esther

    AntwortenLöschen