Dienstag, 16. Dezember 2014

Simplicity - Challenge # 198

The Diva´s Weekly Challenge # 198: "K.I.S.S (Keep it simple, silly!)"
The last challenge of this year! And a very special one because Laura started her weekly challenge 4 years ago! In memory of the first challenge Laura chose the same theme.
To see more entries please visit Laura Harms´ (CZT®) blog "I am the Diva". 

Dies ist die letzte Aufgabe bei "The Diva´s Weekly Challenge" für dieses Jahr. Und gleichzeitig auch eine ganz besondere. Vor genau 4 (!) Jahren startete Laura Harms ihre wöchentliche Herausforderung! In Anlehnung an die erste Challenge ist "Einfachheit" oder "vereinfachen" das Thema. 
Bitte schaue dir auch die Beiträge der anderen Teilnehmer/innen auf "I am the Diva" an. 

Challenge #198 (Tangle Patterns: Knightbridge, Henna Drum; December 2014; 9 x 9 cm)

 ***********************

Also I would like to thank you all the people for visiting my blog or leaving so nice and kind comments in the last weeks ... every time like a small gift for me! I am very pleased about it and appreciate it greatly.
About my Tangle-Diary I thank you for you interest. I´ll write about it in a separate post soon. 
Below part of my Tangle-Diary last week.

Auch möchte ich mich bei euch allen ganz herzlich für die vielen, netten und wunderbaren Kommentare in den letzten Wochen bedanken. Ich freue mich immer sehr darüber ... es ist jedesmal ein kleines Geschenk für mich!
Ich weiß es sehr zu schätzen, dass ihr euch die Zeit dafür nehmt! Ganz herzlichen Dank!
Was mein Tangle-Tagebuch angeht, werde ich in den nächsten Tagen einen separaten Beitrag machen und dann auch eure Fragen beantworten. Auch hierfür vielen Dank für euer Interesse!   
Hier ist ein Ausschnitt aus dem Tagebuch der letzten Woche.

Part of my Tangle-Diary  (2014 Week 50; 13 x 13 cm; Tangle Patterns: Fassett, Angel Fish, Paradox, Finery)

Thank you for reading this post.... and

I wish you all a Merry Christmas and a Happy and New Year!

May it become a peaceful one!

Kommentare:

  1. Lonetta, I like your simple tangles, especially Henna Drum, and your Tangle-Diary piece is so very beautiful too. Merry Christmas and a Happy New Year to you as well.

    AntwortenLöschen
  2. Very beautiful pattern :) Especially the first one!!

    AntwortenLöschen
  3. Nice simple tile and the piece from your tangle diary, stunning! Happy Christmas and a Merry New Year to you.

    AntwortenLöschen
  4. I love the simple elegance of your tile and the piece from your diary is fabulous.

    AntwortenLöschen
  5. very pretty tile - simplicity can be so elegant - two of my favourite patterns. Merry Christmas to you too.

    AntwortenLöschen
  6. ooohh annette,das sieht mal wider unheimlich klasse aus,ich libe deine wunderschönen filigranen tangels und schaue mir das zu gern an,sowas könnte ich nie und ich bewundre dich dafür.
    auch dir schöne weihnachten und ein gesundes neues jahr,du liebe.
    auch ich freue mich immer sehr über deine kommentare bei mir,das ist wirklich ein geschenk.
    sei lieb umarmt deine Jeannette

    AntwortenLöschen
  7. Lovely tile. Love the bold Knightsbridge with the contrasting Henna Drum. Merry Christmas to you too.

    AntwortenLöschen
  8. Ganz tolle Arbeiten, besonders die erste gefällt mir sehr gut! GLG, Valerie

    AntwortenLöschen
  9. Oh how beautiful! I thought about using Henna Drum, but couldn't figure out a way to make it work...and look at this. So simple, so gorgeous. Love, love, love this tile! Have a very Merry Christmas and a joyful New Year!

    AntwortenLöschen
  10. Your K.I.S.S. tile came out beautifully. It is "simply" elegant.

    AntwortenLöschen
  11. Wie immer, wunderschön !!! So einfach und so zart !!!

    AntwortenLöschen
  12. Ganz toll, mir gefällt Dein "simple" Stil sehr gut. Es wirkt gerade weil es nicht so überladen ist sehr elegant.
    Ich wünsche Dir auch eine schöne Weihnachtszeit und einen guten Rutsch ins neue Jahr.

    AntwortenLöschen
  13. love the shadows in your simple tile. I wish I could get the hang of that, but my always end up looking awkward and in the wrong spot. I'll keep trying.

    AntwortenLöschen
  14. I was full of anticipation to see your KISS tile - and I was quite right! Absolutely perfect! Love your Zendala too - a very different style and very lovely. Axxx

    AntwortenLöschen
  15. Oooooh, ich mag deinen Beitrag für die Challenge so sehr - einfach und doch umwerfend durch Henna Drum und die kleinen "Bällchen" dazu. Sieht wunderschön aus und irgendwie stimmt es mich "friedlich" :-)

    AntwortenLöschen
  16. So beautiful, as always. Merry Christmas and all my best wishes for the new year to come.
    Love from France.

    AntwortenLöschen
  17. Both are gorgeous, the simple one is fantastic, it's neat to see a simple style tangle. I've been playing with them this week, very relaxing. I don't think I'll ever remember the names of the tangles. Enjoy the season, Shirleyxx

    AntwortenLöschen
  18. Ohh, both are beautiful! Merry Christmas and Happy New Year to you too :)

    AntwortenLöschen
  19. Ita a very elegant tile how hennadrum pop out of the knightbridge. Beautiful.

    AntwortenLöschen
  20. ooooo and ahhhhh....I really love how that henna drum works with knightsbridge... LOVELY combo!

    AntwortenLöschen
  21. Simply elegant and very pleasing to see. Happy Holidays

    AntwortenLöschen
  22. Traumhafte Arbeiten liebe Annette!
    Frohe Weihnachten wünsch ich Dir , falls wir uns nicht mehr vorher lesen sollten!
    Bussi
    Susi

    AntwortenLöschen
  23. That's a beautiful challenge tile!
    Frohe Weihnachten!

    AntwortenLöschen
  24. The balance of the flowery henna drum with solid knightsbridge is a very pleasing image.

    AntwortenLöschen
  25. So lovely, your tiles have such style. Love the little cornflower patterns dancing around the square.
    And your art from your Tangle Diary is immaculate.

    AntwortenLöschen
  26. Lovely, elegant tiles. Happy Holidays and Happy New Year.

    AntwortenLöschen
  27. Very interesting composicions, exquisite creativity, really wonderful your mess - star!

    AntwortenLöschen
  28. Tile made for this last challenge of the year pleases me. I also like the other drawings of your blog

    AntwortenLöschen
  29. Love your Challenge Tile. So simply Beautiful and elegant too. Your Tangle Diary piece is outstanding. Love your Post. Happy Holidays to you and your family.

    AntwortenLöschen
  30. I love what you did for the KISS challenge this week.

    AntwortenLöschen
  31. Wow and it looks fabulous again!
    Happy holidays!
    Groetjes Karin

    AntwortenLöschen
  32. Like your challenge tile. Nice use of two tangles. Nice Zendala.

    AntwortenLöschen
  33. LorettA, these are both amazing!! WOW :) :)
    ~ Diane Clancy
    http://www.dianeclancy.com/blog/2014/12/diva-k-s-s-keep-simple-silly-challenge-entry

    AntwortenLöschen