Samstag, 21. Juni 2014

Blue Marbles …. and A Short Comeback!

First I would like to thank you all for the good wishes in my last post! It is a wonderful feeling that many kind and dear people have thought of me. Again thank you very much!
For me the last weeks were not easy but I feel a little better now. In July I will regularly show you my works and photos here on my blog again! Here is a little new piece!
 

Zuerst möchte ich mich für all die guten Wünsche bei Euch bedanken! Es hat mir so gut getan. Es ist ein so wunderbares Gefühl, dass viele freundliche und liebe Menschen an mich gedacht haben. Nochmals ganz lieben Dank dafür! Die letzten Wochen waren nicht einfach für mich, aber ich fühle mich etwas besser. Im Juli werde ich Euch wieder regelmäßig meine Werke und Fotos zeigen! 
Hier ist ein kleines neues Werk!

 
Blue Marbles (June 2014; 9 x 9 cm)

Thank you for reading this post and have a wonderful day!

Kommentare:

  1. Hello Annette! So nice to see you and it's good to hear you are feeling a bit better.
    I've missed your Zentangling posts and here is a good one again. You haven't lost your magic touch with these complex designs, and I very much like this with the blue.

    AntwortenLöschen
  2. Wieder ein tolles Stück, ich habe Dich vermisst! GLG, Valerie

    AntwortenLöschen
  3. This is a fantastic design!!! Just take care of yourself.

    AntwortenLöschen
  4. This is so beautiful. There's so many layers. Please be well! It's wonderful to see your work again.
    peace, Katie

    AntwortenLöschen
  5. Welcome back, I'm glad you feel a bit better again.
    Your creation looks gorgeous!
    Groetjes Karin

    AntwortenLöschen
  6. Wow, dat ist ganz schön!!! I wish my German was better, but it's hard to do. Even though I have travelled from Köln to Utrecht with a Swiz lady and she only spoke Sweitzer deutsch. That was difficult!!
    Ich bin froh das es etwas besser geht!!

    AntwortenLöschen
  7. Your Zentangle is gorgeous as always. Sorry to read that you haven't been well. I haven't had as much time to visit blogs so I've missed some things. Take good care, Shirleyxx

    AntwortenLöschen
  8. Happy to hear you're on the mend :) You certainly haven't lost your hand at creating beauty! Both your header and tile are absolutely awesome!

    AntwortenLöschen
  9. Your work is so good.....glad you are better and back. xox

    AntwortenLöschen
  10. Ein tolles neues Werk..ein grandioser neuer Header!
    ich freu mich dass es Dir besser geht!
    Ich hab Dich vermisst!
    ♥♥♥
    Susi

    AntwortenLöschen
  11. Huhu Annette :-)

    Oohh wie schön von dir zu hören und das es dir etwas besser geht,das freut mich sehr.
    Dein stück ist wieder einfach Hammer,so schöne Muster und farben,bin ganz begeistert.
    Freue mich schon auf weitere werke,und wünsche weiterhin gute Besserung Annette,Bis bald :-)
    Schönen Sonntag dir noch :-)

    GLG Jeannette

    AntwortenLöschen
  12. Welcome back Annette , I'm glad you are better.
    Wonderful tile and I love your new header too :)
    Happy tangling and take care :)

    AntwortenLöschen
  13. Lovely blue marbles. I'm glad you took a break and please continue to take care of yourself. Art is a great way to get through illness. The time will come for you to share but there's no use forcing that part. Your work is always wonderful.

    AntwortenLöschen
  14. Ich habe mich sehr gefreut dass du wieder zurück bist. Ich hoffe deine schwierige Zeit hat bald ein Ende und dass du mit neuen Kräften ins volle Leben zurückfindest. Dein Header und deine Kachel sind speziell schön wie immer. Die Blautöne sind wundervoll. Heb der Sorg! (Schweizerdeutsch für Pass gut auf dich auf)

    AntwortenLöschen
  15. Schön das du wieder hier bist, ich wünsche dir weiter gute Besserung. Dein Bild ist wie immer mit wunderbaren Mustern bestückt und das Blau ist einfach fantastisch. Alles Gute für dich!

    AntwortenLöschen