Freitag, 25. April 2014

Streets to Happiness

This month the theme of Piarom´s Mix It Monthly (http://mix-it-monthly.blogspot.de)
is “Maps”. Here is my entry for this theme. Also it goes well to the theme “Moments of Happiness” of  Art-Journal-Journey this month.
I have created the background with my self-made spray paints. After this I glued some pieces of a map on the paper. Otherwise I used ink pens, white acryl paint and coloured pencils.

In diesem Monat ist „Landkarten / Stadtkarten“ das Thema von Piarom´s Mix It Monthly (http://mix-it-monthly.blogspot.de). Und hier ist mein Beitrag zu diesem Thema. Auch passt mein Bildgut zum Thema „Glückmomente“ von Art-Journal-Journey.
Den Hintergrund habe ich mit meinen selbstgemachten Sprühfarben gestaltet. Ich habe zwei kreisförmige Teil eines Stadtplans aufgeklebt und weiter gemalt und gezeichnet. Ansonsten benutzte ich einen weiße Acrylfarbe, Tuschestifte und Buntstifte.

Streets to Happiness (2014; 15 x 21 cm)

I link this post to

Thank you for reading this post and have a wonderful day!

Kommentare:

  1. wenn Du mich fragst?!

    S*E*N*S*A*T*I*O*N*E*L*L

    Annette!
    Ich bin restlos begeistert!
    Eine grandiose Arbeit!
    Ich wünsche Dir schon mal ein schönes Wochenende liebe Annette und sei bedankt dass Du nochmal so ein Traumwerk zur Challenge beisteuerst!

    liebe Grüße

    Susi

    AntwortenLöschen
  2. Love this!! Thanks for sharing with PPF :)
    (no. 20 on list - I'm new!)

    AntwortenLöschen
  3. Beautiful work, and so many different elements used. One could easily study this piece for hours. Happy PPF.

    AntwortenLöschen
  4. WOwwww,das ist wirklich S*E*N*S*A*T*I*O*N*E*L*L,einfach großartig diese komposition,ich bin rest los begeistert,liebe Annette.
    wünsch dir ein schönes WE :-)

    GLG Jeannette

    AntwortenLöschen
  5. Wunderschön, mir gefallen die Kreise und die Farben, einfach ALLES!! GLG, Valerie

    AntwortenLöschen
  6. wonderful piece for MIM. Annette x

    http://nettysartadventures.blogspot.co.uk/

    AntwortenLöschen
  7. Das sieht echt toll aus! Eine super Kombination von den Themen und die Farben sind so schön :-).
    Viele Grüße von Annette :-)

    AntwortenLöschen
  8. Beautiful! Really love this ♥

    AntwortenLöschen
  9. This is truly one of the most gorgeous pieces of map art I have ever seen...I love everything about this piece including the amazing colors fuzed together so perfectly.... Brilliant!! I hope you make up some cards or prints of this piece!!

    Hugs Giggles

    AntwortenLöschen
  10. Very cool looking piece! It's a lovely abstract MM piece.:)

    AntwortenLöschen
  11. Wow stunning artwork, I love it very much ! Your work is always special, beautiful & unique. Have a great weekend, Shirleyx

    AntwortenLöschen
  12. Oh Lonetta this is just awesome-fantastic composition!! Happy PPF!

    AntwortenLöschen
  13. oh my gosh , wow wow! This is amazing, the detail, beautiful!

    AntwortenLöschen
  14. I really like this!!!! There is so much depth and color. Well done
    Nicole/Beadwright

    AntwortenLöschen
  15. Absolutely wonderful!!! I Love it.

    AntwortenLöschen
  16. Love what you have done with map art. Great job!

    AntwortenLöschen
  17. Oh what color and design, fantastic!

    AntwortenLöschen
  18. Beautiful work -- reminds me of all the travels in our lives and how our circles radiate out. I love the colors and textures.

    AntwortenLöschen
  19. Your artwork is impeccable and wonderfully artistic. Your interlocking streets and circles are fascinating, perfect for both themes.

    AntwortenLöschen
  20. This is a super piece from stem to stern - the composition, the colors, the dynamic interactions between the shapes. Outstanding! What a visual feast!

    AntwortenLöschen
  21. Ohhhh ich kann mich Susi´s Worten nur anschliessen! Was ein wunderschönes Werk mit soviel Tiefgang und Dimension! Die Kreise ziehen mich richtig ins Bild rein und sie weitergeführten Strassen geleiten mich sicher wieder hinaus...Ich liebe es und bin glücklich über Deinen Beitrag zu Mix It Monthly ♥ Conny

    AntwortenLöschen
  22. Beautiful circle artwork! It reminds me of old record albums.

    AntwortenLöschen
  23. Wow, this is really cool! I have worked with maps, but have never used them in an abstract! Thanks for sharing this creative, unique idea. Now, you have become an inspiration to me!

    The colours, patterns and details truly lead to streets of happiness! Amazing! Thanks for being brave and sharing!

    Renee

    AntwortenLöschen
  24. More then beautiful, I keep looking at it.

    AntwortenLöschen
  25. Outstanding composition and layout....and your colors are wonderful.

    AntwortenLöschen
  26. I love the way you have used the map in this and the piece looks so intricate.

    AntwortenLöschen
  27. LonettA, das ist so toll geworden! Ich bin immer wieder erstaunt über Deinen Ideenreichtum und wie wunderbar Du das umsetzt.
    Alles Liebe, Gerda

    AntwortenLöschen
  28. Delicious creation, charming, your streets are a magical world of colors!

    AntwortenLöschen
  29. Wow, was für eine genial Idee. Sieht super aus.

    LG Carola

    AntwortenLöschen
  30. Great design and perfect warm colors, perfect.
    I love your clock in the sidebar, fun!

    AntwortenLöschen
  31. Großartig! Einfach nur Großartig!

    AntwortenLöschen
  32. Wie du diese grafischen Elemente immer so harmonisch und schön in einem Bild vereinst, das ist eine Meisterleistung! Wunderschön!!!

    AntwortenLöschen
  33. Das ist ja eine tolle Verbindung der verschiedenen Themen! Unglaublich, wie du selbst mit Landkarten herumdoodlen kannst und die Autobahnen dann zu etwas ganz Anderem werden.... Und was du mit deinen Sprühfarben so erstellst finde ich ja auch immer wieder bewundernswert. Und hier gefällt mir besonders dieser Kreisring, der sich wie ein Schleier über das Quadratmuster legt.
    Alles Liebe, Beate

    AntwortenLöschen