Sonntag, 2. Februar 2014

It´s a String Thing #25


This week Adele´s challenge is to use string #25 and the tangle “Fassett” created by Lynn Mead. For more information about Adele´s challenges please see here on Adele´s blog. Also you can find the tangle "Fassett" and String #25 on  tanglepatterns.com.

I like "Fassett" very much. I like the many possibilities for using it. For example I can create both fixed and dynamic effects by using this tangle.

It´s a String Thing #25 (2014; 8,9 x 8,9 cm)


Thank you for reading this post!

Kommentare:

  1. Wow, ich bin geplättet, sieht total kompliziert aus, aber grossartig! GLG, Valerie

    AntwortenLöschen
  2. A great way to use that pattern!

    AntwortenLöschen
  3. Das wirkt sehr raffiniert durch die Schattierungen, sehr schön.

    Lieben Gruß, Gerda

    AntwortenLöschen
  4. Another beautiful Zentangle art piece. I really like the swirl to the center. Have a great week, Shirleyx

    AntwortenLöschen
  5. Your zentangles are really great, bravo!

    AntwortenLöschen
  6. Once again you have taken a simple outline and made a complex design. I love how you have used the Fassett design although I can't quite work out some of your twists and turns and it's very clever how you have included a swirling design overall.

    AntwortenLöschen
  7. Wow,das sieht ja irre genial aus,ich bin ganz begeistert,tolle Muster und Schattierungen hast du gezaubert.
    ich bin immer ganz beindruckt an was für schwierige muster du dich machst,alles sieht so leicht,harmonisch und schwungvoll aus,ganze große klasse!!!

    GLG Jeannette

    AntwortenLöschen
  8. Sieht aus wie ein Sternensog, wieder ganz toll!

    AntwortenLöschen
  9. total kompliziert.. mir wird schon schwindlig wenn ich nur dran denke ich müsste so was Exaktes machen!
    Fabelhaft Annette!

    AntwortenLöschen
  10. Wahnsinn, ich meine: wahnsinnig schön!

    AntwortenLöschen